Тема уроку. Системи нерівностей.
Мета уроку. Формувати уміння і навички учнів при розв'язування систем
нерівностей. Обладнання. Переносна
дошка, робочі зошити з друкованою основою, 4 групові картки
Хід роботи
І. Перевірка домашнього завдання. Звіт лаборантів по рядах.
Домашнє
завдання попереднього змісту № 88 (а), 89 (б) р.з.ст.927 (б).
II. Актуалізація опорних знань.
Фронтальне опитування класу.
1 Розкрити зміст співвідношення
<, > .
2 Які бувають нерівності? (строгі, нестрогі,
числові, з однією змінною).
3 Які знаки нерівності дають
повні проміжки?
4 Сформулювати властивості нерівності.
5 Дії з нерівностями (додатні,
якщо вони мають однакові знаки множення, якщо обидві частини додатні числа
зауваження).
6 Що називається розв'язком нерівності?
7 Що означає розв'язати систему нерівностей?
8 |а| < в ; -в<а<в; |а| >в; а >в, або а<в.
Розкрити знак модуля.
2
учні в цей час виконують індивідуальне завдання біля дошки.
III. Відтворення обов'язкових результатів навчання через групову навчальну діяльність учнів.
Учні
працюють у чотирьох групах. Визначають лідера, який керує навчальним діянням. Направляє
делегованого учня для відповіді і пояснення біля дошки письмово, або має місце
усне пояснення. Учням групи дозволяється вносити корективи, виправлення у відповіді делегованого учня,
проконсультуватися і обговоривши попередньо у відповідних робочих групах.
Завдання
для чотирьох груп додаються.
IV Самостійна
робота навчального характеру. Робота у парах з метою консультацій по двох варіантах,
користуючись послугами поваріантно.
Робота
проводиться з записами у робочих зошитах з друкованою основою.
1-В 2-В
1.№22(а) 1.№22(г)
2. №26 (в) 2.№26(г)
3.№29(а) 3.№29(б)
4.№29(г) 4.№29(г)
Робочий
зошит ст.8-10 Учні здають відповідь на окремих листках для перевірки.



Немає коментарів:
Дописати коментар