вівторок, 1 грудня 2015 р.

Конспект уроку з алгебри в 9 класі « Системи нерівностей»

Тема уроку. Системи нерівностей.
Мета уроку. Формувати уміння і навички учнів при розв'язування систем нерівностей. Обладнання. Переносна дошка, робочі зошити з друкованою основою, 4 групові картки
Хід роботи
І. Перевірка домашнього завдання. Звіт лаборантів по рядах.
Домашнє завдання попереднього змісту № 88 (а), 89 (б) р.з.ст.927 (б).
II. Актуалізація опорних знань.
    Фронтальне опитування класу.
1 Розкрити зміст співвідношення <, > .
2  Які бувають нерівності? (строгі, нестрогі, числові, з однією змінною).
3 Які знаки нерівності дають повні проміжки?
4  Сформулювати властивості нерівності.
5 Дії з нерівностями (додатні, якщо вони мають однакові знаки множення, якщо обидві частини додатні числа зауваження).
6  Що називається розв'язком нерівності?
7  Що означає розв'язати систему нерівностей?
8 |а| < в ; -в<а<в;  |а| >в; а >в, або а<в.
             Розкрити знак модуля.
2 учні в цей час виконують індивідуальне завдання біля дошки.

















III. Відтворення обов'язкових результатів навчання через групову навчальну діяльність учнів.
Учні працюють у чотирьох групах. Визначають лідера, який керує навчальним діянням. Направляє делегованого учня для відповіді і пояснення біля дошки письмово, або має місце усне пояснення. Учням групи дозволяється вносити корективи, виправлення у відповіді делегованого учня, проконсультуватися і обговоривши попередньо у відповідних робочих групах.
Завдання для чотирьох груп додаються.
IV Самостійна робота навчального характеру. Робота у парах з метою консультацій по двох варіантах, користуючись послугами поваріантно.
Робота проводиться з записами у робочих зошитах з друкованою основою.

1-В                                                                     2-В
1.№22(а)                                                     1.№22(г)
2. №26 (в)                                                   2.№26(г)
3.№29(а)                                                     3.№29(б)
4.№29(г)                                                     4.№29(г)
Робочий зошит ст.8-10 Учні здають відповідь на окремих листках для перевірки.
V.     Підсумок уроку. Рефлексія.


VI.    Д/3 №92 (в), №89 (б), №95 (с).


Немає коментарів:

Дописати коментар